Wiitaunionin suun terveydenhuollon asiakaspalvelu elää muutoksen aikaa. Alueen asukkaita palvelee jatkossa yksi asiakaspalvelija aiemman kahden sijasta. Yhteyden meihin saa puhelimitse, ja yhteydenotot hoidetaan pääasiassa viiveettä yhden työntekijän voimin.
Vapautuva työvoima käytetään suoraan potilastyöhön, jotta pystymme palvelemaan entistä monipuolisemmin alueen asukkaita. Muutos tarkoittaa käytännössä sitä, että hammashoitolan luukulla ei ole aina työntekijää. Hammashoitoloiden toiminnan sujuvuuden takaamiseksi suosittelemme olemaan yhteydessä meihin soittamalla.
Puhelimessa asian saa hoidettua vähintään yhtä nopeasti kuin tulemalla luukulle. Mikäli puhelinpalvelussa ilmenee ruuhkaa, kannattaa yrittää tovin päästä uudestaan.
Puhelimitse meihin saa yhteyden edelleenkin ma-pe 8-16, numero (poistettu hyvinvointialueelle siirtymän johdosta).
Särkyasioissa meille kannattaa soittaa 8:n ja 9:n välillä, kiireettömät yhteydenotot tämän jälkeen. Särkytilanteissa aika järjestetään aina samalle päivälle. Ajanvarauksen uudistuksessa selkiytyy myös puhelimessa tehtävä suun hoidon tarpeen arviointi.
Yhteydenoton perusteella jokaisen asiakkaan hoidon tarve arvioidaan yksilöllisesti. Arvion perusteella kuntalainen ohjataan oikealle suun terveyden ammattilaiselle oikeaan aikaan. Tämä yhtenäistää hoitoon pääsyä Pihtiputaalla ja Viitasaarella sekä vähentää päällekkäisiä käyntejä eri ammattilaisilla.
Wiitaunionin hammashoitoloiden henkilökunta on erittäin ammattitaitoista ja palvelee teitä jatkossakin täydellä sydämellä.
Ystävällisin terveisin